petak, 10. kolovoza 2012.

E MOJ ROĐAČE ZABLUDIO SI DOKRAJA


NITKO IM NEĆE REĆI ISTINU U OČI


JOSIP VUSIĆ 

JA ĆU SE OBRAČUNATI I SA SVOJIM ROĐACIMA - SA TOM OPAČINOM BEZ SRAMA - KADA I ONI SU SE IZOPAČILI 

Pročitao sam novinski članak u listu Bjelovarac, koji je objavljen na internetu 16. 07. 2012., a napisala ga je novinarka Ružica Stojković. Taj članak mi se je zgadio iz više razloga. Prvo: Glupo mi je kad novinarka licemjerno piše: "Da ugledni bjelovarski profesor Josip Vusić sigurno je najbolji ili bar jedan od najboljih poznavatelja prošlosti bjelovarske Gimnazije, i da je on profesor, zastupnik i istraživač."


MIROSLAV ČAČIJA (KOMUNISTA)

Josip Vusić mi je rođak jer njegov brat Antun Vusić - Toni je oženio moju tetku, odnosno od moje mame Drine njenu sestru Šimicu. Ja ga se dobro sjećam iz 1975., kada je on pogodio rušenje stare kuće u dvorištu od škole Gimnazije. Ja i moj otac smo radili na tom rušenju,., bio je to dobro pogođen posao, naš rođak nije ništa radio a uzeo je većinu novaca. Profesor se je čudio kako sam ja vrijedan mladić i hoću raditi. Pitao me je - da li bi htio raditi u Libiji: da ima dobre veze, i da je dobra plaća... Tamo bi mogao voziti kamion ako imam položene kategorije. Ja sam svom rođaku Josipu Vusiću rekao; da još nisam punoljetan i da nemam položen vozački ni reguliranu vojsku.. Na to on mi je rekao: da, baš šteta.

Ja i moj (pokojni) tetak Antun Vusić sjedili smo na terasi kod Milana Krivića, njegovog zeta, i kćeri Ljilje. Bilo je to koja godina još prije 1990., tada mi se tetak pohvali da je "razdrapao crvenu komunističku knjižicu na 40 komada", na toliko dijelova koliko je godina bio u komunističkoj partiji.


ĐURĐA ADLEŠIČ - KOS (KĆERKA PARTIZANA)

Drugo: Četiri je godine profesor Josip Vusić bio zastupnik HDZ-a u hrvatskom Saboru. Ja iza njega ne vidim - da je on napravio nešto korisno. Vusići su bili komunisti i rođeni su u Novoseljanima, gdje su i dobili ulicu koja se zove "ulica braće Vusić": Danas me to smeta kad profesor Vusić govori i piše o velikom hrvatstvu. Ušao je u HDZ-e i autoritet mu je bio Franjo Tuđman, koji je 1945., dao poubijati 3000 Hrvata u čazmanskoj šumi kao partizanski major OZN-e.



Treće: Zašto ovo sve govorim jer profesor Vusić bio je u na vrlo važnim funkcijama i tijelima: Matici Hrvatskoj, Odboru za podizanje spomen obilježja prešućenih hrvatskih žrtava 2.svjetskog rata i poraća, Na čelu tog odbora je bio bivši komunist dožupan prof. Ante Rade.

Četvrto: Prema riječima profesora Vusića ukupan broj žrtava na području Županije Bjelovarsko-bilogorske je 10.539, od toga samo 1949 osoba hrvatske nacionalnosti i još (navodi) jedan važan podatak da se radi o 66 gubilišta. Ovo su lažni podaci koje iznosi prof.Vusić o Hrvatima. Jer samo u šumi u Čazmi je više poubijanih - čija je brojka veća od sveukupnih tobože popisanih hrvatskih žrtava. Ni dan-danas se ne smije saznati istina i iskopati se kosti na mnogim još ne označenim lokacijama.



Peto: Kad novinarka Ružica Stojković fali profesora Vusića da je bio dobar stručnjak, ona ne vidi dalje od nosa, a kamoli da pogleda istini u oči. Ja mislim da je moj rođak mlakonja ili je UDB-aš po zadatku. Nikada nije tražio da ratni zločinci koji su još živi odgovaraju, kao na primjer Josip Manolić i drugi... Pitam se - kakvu je imao ulogu Josip Vusić, rođen 1929. godine, dok su u obližnjem podnožju Novoseljana Manolić i njegovi partizani poubijali Hrvate u šumi Lug, pokraj Bjelovara. Gotovo svake godine Josip Vusić dolazi na komemoraciju u Lug, i drži iste priče i nametnute govore, sa svojima bivšim komunistima. U društvu je sa svećenicima. I dalje oni sve kontroliraju i mi ne izlazimo iz izolacije i velike krize - kao društvo.


F. TUĐMAN 

Šesto: U sklopu obilježavanja 40. obljetnice Matice hrvatske, Ogranka Bjelovar u Domu kulture u petak, 28. siječnja 2011. godine, pod pokroviteljstvom Grada Bjelovara, predstavljena je knjiga „Jugoslavensko nasilje i prešućivane žrtve 2. svjetskog rata i poraća s područja današnje Bjelovarsko-bilogorske županije“. Autori ove dokumentarne knjige su Zdravko Ivković, Josip Vusić i Anita Blažeković. Vusićeve sve debele knjige, koje neke imaju i 760 stranica, mlaćenje su prazne slame.


JOSIP MANOLIĆ (KRVNIK) 

Sedmo: U mojoj rodbini ima umišljenih bolesnika koji glume da su neka elita*, a u biti kao ljudi su nitko i ništa. Oni sa mnom ne razgovaraju već 25 godina iako im ja nisam ništa kriv. Između ostaloga nakon toliko godina odlučio sam da progovorim sa dozom prezira o svom rodu. Treba da krenem da sve pobijem najprije od svoje familije pa na dalje,.., sve ono što ne valja...


---------------------------------------
Vođa pokreta ŠTIT
BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
            00 385 (0) 95 814 82 90      
CROATIA / BJELOVAR
brankostojkovic152@yahoo.com
----------------------------------------

Nema komentara:

Objavi komentar