četvrtak, 9. kolovoza 2012.

POŽAR U BJELOVARU


JAČANJEM PAŽNJE I TRUDOM VOLJE MOŽEMO SPRIJEČITI OVAKVE NEGATIVNE POJAVE !



Izbio je požar u blizini Ininog skladišta u Bjelovaru. Vatra je planula uz spojnu cestu između Rusanove i Kozarčaninove ulice.

Tako, ja sam stigao iz ulice Antuna Branka Šimića 3., u ulicu Krste Špoljara 10., kad iz dvorišta zapazio sam veliku vatru i visoki dim, kojeg je vjetar nosio prema jugu. Čulo se je pucketanje suhog granja.. Bilo je to negdje između 15,20 i 15,30 sati. Vatra je gorila iza napuštenog skladišta INA, gdje su nalaze rezervari i to samo nekoliko metara u blizini. U tom djelu ima puno suhe trave i odbačenog smeča. Godinama nitko nije travu kosi i iskorijenio drač. A godinama tu stoje istovareni trupci, niti se zna čije je to vlasništvo. (Kraj željezničke pruge i istovarišta - lagera*)

Dok sam još bio u dvorištu, utrčao sam u kuću i uzeo od sina Matea njegov mobitel - kako bi pozvao vatrogasce i policiju. Sin mi je rekao - što mu uzimam mobitel i što se miješam u to i što me briga... Istrčao sam van i sjeo na svoj motor "skuter" i krenuo iza skladišta INA, ta udaljenost vatre je bila zračne linije samo oko 25 metara. Odjurio sam okolo dolje i u blizini vatre naša jednog mladića, koji po mojoj procijeni bi mogao biti star od 17-19 godina, te visok oko 175 centimetara i težak od 60-65 kilograma. On je bio obučen u bijelu majicu s kratkim rukavima - na prsima majice bi je ablem* s hrvatskom šahovnicom, on imao je majicu upravo onakvu kakvu navijači nose na utakmicama. Na sebi je imao kratke hlačice i tenesice.

Mladić je bio jako uplašen i zbunjen tako sam ga zatekao kako hoda gore - dolje, ja sam ga upitao zašto ne zove vatrogasce? Rekao je da nema mobitel kod sebe, Vatra se je širila velikom brzinom. Još gore je bilo to što nije bilo portira u napuštenom skladištu INA, koje inače portiri čuvaju. Odmah sam nazvao policiju (predstavio sam se imenom i prezimenom) i rekao im što je na stvari, dao im lokaciju požara.. Dežurni policajac zahvali mi se ljubazno za informacije..

Ubrzo je došla jedna vatrogasna kola na ulaz INA, ja sam im pokazao da moraju ići dolje i iza da tamo je lakše priči vatri. Vatrogasci su počeli gasiti, ali iz mlaznice je slabo izlazila voda. Vozač vatro-gasnog kamiona rekao je - da nema vode. Ubrzo je stiglo još jedno vatrogasno vozilo, i oni nisu baš bili oskrbljeni s vodom. Požar se je već na veliko proširio u dužinu čak i oko 100 metara. Došla su i treća vatrogasna kola. Vatra je zahvatila kraj INA i dva obližnja poduzeća, tako rečeno vatra je došla u dvorište.



Eto i policijskog vozila 020-210 iz kojega mlahavo izlazi debeljuškasta policajka oko 23 godine i mladi policajac naučenjak bez kape i značke,.., koji u ruci drži uključenu radio vezu... Oni prilaze meni i pitaju me - što se je to desilo? Ja sam im sve opisao što sam vidio, policajka je sve zapisivala u svoj veliki notes, tj. u bilježnicu rukovnik. Između ostaloga uzela je i moje podatke i telefon...

Kazao sam policajcima da bih otpustio pola tih nesposobnih vatrogasaca, jer tako su tromi i nemarni, kao da im je cilj da to sve izgori. Kazao sam da - ako vatra zahvati napušteno poduzeće INA,i postrojenje, gdje još ima ulja, masti i nafte,.., da neće to ugasiti svi bjelovarski vatrogasci. I da bi to bila velika katastrofa. Tako do nas je došao jedan od vatrogasaca, kojem sam u prisustvu policije prigovorio da požar su mogli prije ugasiti, i kako to dolaze bez vode.

Vatrogasac se bunio i govrio - da nije to istina što ja govorim. Ja sam rekao neka pokaže broj-čanik i nivo vode u cisternama, pa će se vidjeti koliko su litara vode potrošili... Policajka (br.MUP 35292) počela je drsko braniti vatrogasca i mene učutkvati,.., ja sam joj rekao tako mi i treba - sin mi je bio u pravu - i dobro mi je rekao - da se ne miješam u to. Rekao sam policajki to mi je nagrada za to što im dajem besplatno informacije... Da više nikada neću zvati policiju ma što se god desilo. I da ja nisam dežurni "šerif" a oni će primati plaču - a ja ću raditi njihov posao..

Stvarno takvo primitivno ponašanje od te policajke s velikim pištoljem za opasačem me je naljutilo. Vatrogasac je moju kritiku shvatio kao uvredu. Moje isticanje greške i odgovornosti u vezi vatre je i kod njih izazvalo srdžbu... Policajki sam prije toga pokazao - gdje se nalaze sakrivene dvije kamere koje lako mogu odgonetnuti ovaj slučaj. tko je izazvao požar. Ili bolje rečeno kako su i vatrogasci gasili vatru, i da li su moje tvrdnje istinite. Jedna od video-kamera ravno gleda na mjesto gdje je počeo požar... Druga kamera nadzire ulicu s druge strane.

Pitao sam policajku - hoće li možda još mene okriviti da sam ja izazvao požar i uhititi me... Jer njezino ponašanje tako mi i govori,.., kao da sam ja nešto tu kriv.. Meni se čini da policija nekoga štiti.. Počeo sam odjednom o svačem razmišljati: kako to da policija ne šalje kriminaliste koji će fotografirati ili snimiti događaj, nego šalju tu neku djecu na kraju radnog vremena. Policija traži vlasnika tih drvenih trupaca i zemljišta i ne zna tko je? Eto, i to ti je policija? Oni slikaju neke manje važne stvari i provode odmah istragu, a tu se prave grbavi. Mladića kojeg sam zatekao na mjestu požara, po dolasku vatrogasaca, od jednom se izgubio. Iako mi je rekao da negdje tu u blizini živi.. Ja bih kad bi tog mladića vidio lako ga prepoznao - ali vidjeti će se valjda na pregledanoj video-snimci, ukoliko policija to učini...

Još mi ne ide u glavu ta mlada policajka sa žutom kosom, kojoj uniforma, bez kape na glavi daje za pravo da mi naređuje i zatvara usta što ću ja reći vatrogascu. Nego još ona insinuira* kao da se ja svađam i napadam tog vatrogasca, Ona ne može otrpjeti da je netko govori što treba raditi. Ja tako u čas postanem žrtva ne razumnih policajaca. Ja kao inteligencija i intelektualno jači čovjek u glavi u jednom trenu moram postati počinjen takom osobama. Ma, živo sranje smo od društva.

Tog istoga dana (08.08.2012.) oko 18,20 sati vidio sam jedno od tih vatrogasnih vozila, gdje stoji s opaljena sva četiri žmigavca na sred ceste i iz vodenog hidranta napaja se vodom, u ulici A. B. Šimića, ispred škole visokog učilišta u Bjelovaru. Ovo je čisti dokaz da grad smo pod depresijom. Vatrogasci bez vode, Nema nam uzdizanja k vrhuncu i osjećaja ličnosti, kada ti neki birokrata sjedi za vratom i komandira. Čežnja za zadovoljavanjem organiziranog uživanja u odgovornosti u životu nema i bez smisla je. Na što se onda svodi zaštita; ljudskih života, prirode i imovine..itd.? Policajka je pothranjivala negativnu situaciju, iz neznanja ili pristranosti... Moja dobronamjerna kritika naišla je na zid, a ne na pohvalu građanske savjesti... Na kraju bih i ovo spomenuo da nije bilo u blizini požara portira i u firmi "Pevec", ja i mladi policajac smo ušli u dvorište na kojem su bila širom otvorena vrata.. Po mojoj procjeni onaj mladić koji je pobjegao i nije htio čekati, odnosno nije gasio vatru,.., je donesao tu svoje smeće i zapalio. Ali vatra je zahvatila suhu travu koju je vjetar ubrzo proširio dalje.. Vidljivi su bili tragovi odakle je vatra krenula...


----------------------------------------
Vođa pokreta ŠTIT
BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
            00 385 (0) 95 814 82 90      
CROATIA / BJELOVAR
brankostojkovic152@yahoo.com
----------------------------------------

Nema komentara:

Objavi komentar