subota, 25. kolovoza 2012.

S LOŠIM ZDRAVLJEM HOĆE NA POLOŽAJ


BOLJE BI MU BILO DA IDE U PENZIJU

NA NATJEČAJ ZA NAČELNIKA BJELOVARSKO - BILOGORSKE POLICIJE JAVIO SE JE DUBRAVKO NOVAK. 



Godinama me je progonila korumpirana policija u Bjelovaru. Oni izmišljali su za mene kaznena djela,.., namještali mi razne igre i pisali prijave... To je trajalo vrlo dugo. Osobno sam otišao u MUP Zagreb i pokazao im s čime se policija bavi. Jednom prilikom sam sreo u dvorištu ministarstva Dubravka Novaka i on me je upitao što tu radim. Rekao sam mu da sam upravo predao u kabinet ministra "tri knjige" koje sam sastavio od 300-tinjak stranica materijala. No, nikad nisam dobio odgovor iako sam na uvezane materijale i dokumentaciju - primio urudžbeni broj i žig.

Isto tako puno puta sam pisao i slao pritužbe na rad policije, prijave su bile kovertirane ili slane faxom i e-meilom.. Ako sam kad dobio kakav odgovor - pisalo je da policija je postupala po zakonu i da nisu moje prijave utemeljene, odnosno da je sve bilo uredu... Dubravko Novak je visoko kotirao u MUP-u, bio je na raznim funkcijama. Jedna od većih funkcija je bila tajnik u Ministarstvu unutarnjih poslova RH. Novak nikada nije mene zaštitio niti me pitao što se to u Bjelovaru dešava?

Čak mislim da je Novak sve te godine štitio policajce i političare koji su otkriveni u kriminalima... Jedna od tih političarki je bila Đurđa Adlešić, bivša gradonačelnica, koja je bila šefica (pročelnici Sonji) ženi od Novaka. Za ta sva moja proganjanja i namještanja mogu zahvaliti Novaku. Koji je moga sve to spriječiti. Ja mu sad kažem daje nečasno on što je radio i neka ide u penziju. Uostalom lošeg je i zdravlja.

---------------------------------------
Vođa pokreta ŠTIT
(Predsjednik Udruge za ljudska prava)
BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
            00 385 (0) 95 814 82 90      
CROATIA / BJELOVAR
brankostojkovic152@yahoo.com
---------------------------------------

Nema komentara:

Objavi komentar