nedjelja, 12. kolovoza 2012.

LIJEPO KRADU I NITKO IH NE DIRA


PROČELNICI U GRADSKOJ UPRAVI LIJEPO ŽIVE NE POLAŽU RAČUNE NIKOME


MILAN MATEKOVIĆ

Tako ti ja prije nekoliko godina slušam svoju radio stanicu i uhvatim jedan poznati glas.. Sve je ovako krenulo - na određenoj mobilnoj frkvenciji. Pita ženski glas; "E, gdje si? Odgovara muškarac (Milan Mateković HDZ) čiji sam glas odmah prepoznao: "Idem za Zagreb!". Ženska: "Koji ćeš kurac stalno u tom Zagrebu? Mateković: "Idem jebati!". Ženska: "Ne možeš ti jebati!", Pa, dobro kako si nam dao tako malo novaca za košarkaški klub?". Mateković: "Dobro čuti ćemo se kad se vratim!": 


ŽELJKO MALETIĆ

Dana 03.07.2011. (četvrtak) u vijećnici Grada Bjelovara u 19:00 sati na Izbornoj skupštini ŽRK (ženski rukometni klub) Bjelovara izabran je Milan Mateković novi - stari predsjednik. Te, on je u srpnju ove godine dobio novi četverogodišnji mandat u sportskoj zajednici grada Bjelovara. Dok je Željko Maletić HDZ, predsjednik gradskog Vijeća izabran za (do)predsjednika. U to me ne može nitko uvjeriti - da to nije TEŠKI SUKOB INTERESA. 


VLADIMIR GREDELJ I MIROSLAV ČAČIJA 

Iz gradskog proračuna odlazi veliki novac na drugo-razredne sportske udruge, čiji su osnivači njihovi stranački ljudi. To je izvlačenje novaca na lijepi način i tobože nije kriminal. Sjećam se jednom kad je bivša gradonačelnica Đurđa Adlešič HSLS, dala lokalnom nogometnom klubu NK "Mladost" 175.000,00 kuna, za tepih od umjetne trae, i to bez odluke gradskih tijela. Ja sam poslije došao u bjelovarsko dopisništvo Večernjeg lista, i tadašnjem novinaru Ćedomiru Rosiću pokazao "crno na bijelo" dokument, jer on je rekao - da sam ja izmislio tu priču. Pitao sam ga što sad kaže na to? Nikad nije članak napisao. 


POLICAJAC KAO ČLAN U RAZNIM SPORTSKIM SAVEZIMA I UDRUGAMA

Sramotno je kako da grad i županija na čelu s Miroslavom Čačijom HSS, daje donacije teniski klub "Sirela" 140.000,00 kuna, jer samo zato što je advokat Vladimir Gredelj, predsjednik saveza teniskog kluba. Dok je gospodarstvo u teškoj propasti i ljudi ne rade, novac se izdvaja za manje važne stvari. Sramota! 

Vođa pokreta ŠTIT
BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr

            00 385 (0) 95 814 82 90      
CROATIA / BJELOVAR
brankostojkovic152@yahoo.com
----------------------------------------

Nema komentara:

Objavi komentar