ponedjeljak, 13. kolovoza 2012.

RUGOBE NAM UPRAVLJAJU GRADOM


GURAJU SVOJE LJUDE NA IZMIŠLJENA RADNA MJESTA





GRADSKO PODUZEĆE ZA UPRAVLJANJEM ŠPORTSKIM OBJEKTIMA
Osnivanje: 2008
Matični broj: 2395398
MBS: 010070101
OIB: 97520222814
Djelatnost:
Rad sportskih objekata
Uprava: Ljerko Ožegović
Adresa: TRG E. KVATERNIKA 2 HR 43000 BJELOVAR
Broj zaposlenih 2011: 9
Ekonomski pokazatelji za godinu: 2011

Godinama se vuče ta trakavica tko će biti direktor - poduzeća za upravljanje sportskim objektima. Sramotno je, što mi to sve slušamo i gledamo. Dok ljudi nerade i u dugovima su oni u gradskoj upravi se bore i međusobno spore tko će biti direktor. Greška je nastala već na početku kada je gradonačelnik Antun Korušec dozvolio Ljerku Ožegoviću da bez natječaja vrši tu dužnost. Iako su bjelovarski vijećnici imenovali Ljerka Ožegovića, Skupština društva je daleko poslije raspisala javni natječaj za "pravog" direktora. Jer Ožegović je na radno mjesto došao bez javnog natječaja.

Ispao je SKANDAL - Ljerko Ožegović, direktor gradskog poduzeća za održavanje sportskih objekata izvrijeđao PTSP-ovce Željka Neseka, jer su samoinicijativno pokosili korov na starom Partizanovom igralištu. Između ostaloga čiji su to "igrači" koji stanuju u gradskim sportskim objektima kao na primjer - što je teretan u Sokolani 2., od Dražena Družinca. itd. Sve su to mutni i nelegalni poslovi.

Tako ti ja idem jedno veće gradskim korzom oko 20,00 sati, bilo je to 11.12.2008., četvrtak, u ulici Ivana Supila. Bio sam u društvu sa jednim svojim poznanikom Dadom Jaroslav. Mi smo se kretali po sredini korza. Ljerko Ožegović je na bankomatu od štedionice "Kovanica" (valjda) podiizao novac. On je bio u društvu sa velikim crnim psom. Oni su bili na nogostupu. Pas kad je vidio mene kad smo mi tuda prolazili, odvojio se od Ožegovića i stao ispred mene. Tako rečeno isprečio mi se preko puta. Ja znam što to znači jer već sam imao sličnih događaja. Ja sam na psa viknuo "mrš!". Kako se pas nije htio maknuti, a ja ga nisam htio udariti s nogom, rekao sam vlasniku da pozove psa.

Ožegoić mi je na to odgovorio : "Ako ti smeta zaobiđi ga!". Rekao sam .- zašto da ja zaobilazim tvog psa, uostalom on je bio kod tvoje noge, te je od tebe otišao tri metra dalje i tu stao ispred mene. Vlasnika psa sam posla u pi..u materinu i rekao mu neka mu on je..e majku i oca u guzicu... Moj poznanik to sve vrijeme je nastavio ići dalje i već se je udaljio 20-tak metara. Očito je da se je uplašio psa i njegovog vlasnika.

I ja sam nastavio ići dalje, zaobišao sam tu "psećiju nakazu i vragau u njemu". Očito je, da Ljerko Ožegoić se je htio s mnom svađati, jer u protivnom bi pozvao psa. Ja sam se već odmaknuo 10-tak metara od tog mjesta događaja, već sam prelazio obilježeni pješački prijelaz kod tkz. "male knjižnice" na šet. dr. I. Lebovića, vidio sam da Ožegović je krenuo za mnom.

Vika je "da stanem, da kuda bježim, psovao mi oca... Ja sam stao i kazao mu - tko bježi? Sačekao sam Ljerka Ožegovića koji mi je prilazio brzim koracima, te je skinuo naočale i podigao ruke da se tuče s mnom. Ja sam također zauzeo boksački gard, i čekao da mi priđe. Ožegović kad je vidio moju desnu šaku kako sam ga nanišanio dao se u bijeg. On je pobjegao (poprečno) preko ceste prema restoranu i caffe baru "Konoba".

Moj poznanik Dado nalazio se je još uvijek dvadesetak metara od mene - jer tako se je odmakivao. Ožegović trčeći je zaboravi i na psa, te je viknuo mom poznaniku; "Kako se možeš družiti sa takvim čovjekom". Ja sam potom otišao dalje putem s Dadom, kojeg sam upitao - što si pobjegao? Zašto nisi odgovorio Ožegoviću - kako se ti možeš družiti sa psom a ne sa ljudima. On je šutio i nije imao riječi..

Ožegoić je za mene bolesnik - jer brani psa i njegove krive postupke... Ja gledam već danima kako njegov pas napada ljude po ulici, a policija ga čak nije ni upozorila da psa drži na uzici... Ožegović je vijećnik u gradskom poglavarstvu, on je primjer s takvim svojim ponašanjem ostalim građanima. Što reći na kraju nego da je Ljerko Ožegović psećiji idiot i manijak... 


---------------------------------------
Vođa pokreta ŠTIT
BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
            00 385 (0) 95 814 82 90      
CROATIA / BJELOVAR
brankostojkovic152@yahoo.com

----------------------------------------

Nema komentara:

Objavi komentar