četvrtak, 13. rujna 2012.

BANKE PRAVE USTANOVE ZA "LEŠENJE"


PREVARENA ZA ČEKOVE I KAMATU



MOLIM SAVJET ODUDRUGU ŠTIT IZ BJELOVARA 

Dobar dan, stvarno ne znam kome da se obratim za pomoć, pa sam tražeći po internetu naišla na vašu udrugu. Moja je priča prilično slična
pričama svih ostalih prevarenih građana, a krenulo je ovako. Nakon
razvoda braka prije osam godina meni su ostali krediti, a suprugu
život s novom partnericom i vikendica, ali to je neka druga priča.

Uglavnom nisam mogla vezati kraj s krajem, pa sam po preporuci
prijateljice otišla unovčiti nekoliko čekova to sam nekako jedva
uspjela vratiti. Zaboravila sam Vam reći da živim u Karlovcu, radim u
pošti u Zagrebu.....

Nakon toga ponovo sam ostavila nekoliko čekova,
ali kako mi je bilo teško vraćati dug, Svjetlana koja je radila u tom
famoznom uredu predložila mi je da založim auto, pa da vratim dug za
čekove, i ja guska nasjela.

Nakon nekog vremena uzeli su mi auto, blokirali račun, založila sam i stan i ukratko ostala bez svega, a sada imam ovrhe na računu firmi za koje nikada nisam ni čula ukratko ovrhu za iznos čekova (koje sam vratila, auta kojeg su mi jedne noći odvezli ispred stana i za stan koji sam otplaćivala dok sam mogla), ove godine sam u novinama pročitala da su ih pohapsili i od tada mi se nitko ne javlja, ali ovrhe su mi na računu.

Jednostavno ne znam kome da se obratim i šta da napravim. Molim vas za savjet ako sam se obratila na pravu adresu, ako ne oprostite što sam vaš opteretila svojim problemima. Hvala, Slavica T. iz Karlovca.

-------------------------------------------------

Poštovana gospođo, Slavica T. najbolje bi bilo da Vi pošaljete sve papire koje imate, kao kopije, na adresu; ulicu A. B. Šimića 3., Bjelovar 43000. Da se pregledaju ugovori i drugi dokumenti... Cijenim to što ste se obratili Udrugi ŠTIT, ali iz vašeg pisma se ne vidi s kime ste Vi poslovali... I kad je to bilo? Najbolje je kao što sam rekao sve to stavite u kuvertu i pošaljete. Odmah će te dobiti odgovor - što vam je dalje činiti...

S poštovanjem!

------------------------------------------------
Napomena: Telefon i prezime i e-mail adresa su poznati Udruzi ŠTIT.

—————————————
Vođa pokreta ŠTIT
BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
            00 385 (0) 95 814 82 90      
CROATIA - HRVATSKA
brankostojkovic152@yahoo.com
URED: Masarykova 8.
STAN: A. B. Šimića 3.,
43000 Bjelovar
————————————–

Nema komentara:

Objavi komentar