srijeda, 19. rujna 2012.

PISMO ZAMOLBE UDRUGI "ŠTIT"


PODIGLI KREDIT I NA KRAJU PREVARENI!?

Z A M O L B A
From: ksenija.borovic@zg.t-com.hr
To: brankostojkovic152@yahoo.com
Poštovani gospodine, BRANKO STOJKOVIĆ
Zato što sam luda od brige pregledavam Internet u nadi da bi me netko mogao savjetovati. Naime 2007. Sam podigla kredit u ŠKZ Sunce AG u Zagrebu i do nedavno uredno otplaćivala, sada mi je na plaću sjela ovrha od 3500kn kredita gdje sam bila sudužnik pa je moja računovođa to stavila a kredit ove ŠKZ svela na manje od pola rate.
Oni sada prijete tužbom instituciji u kojoj radim i ovrhom na onaj dio koji mi ide na zaštićeni račun jer navodno 2007. Je vrijedio zakon da se može ovršiti sve.
Ima li iz toga izlaza?Oni stalno obraćunavaju neke ogromne kamate..dugove..nikada tome kraja..kome da se obratim,što da radim…
hvala !

Nema komentara:

Objavi komentar