petak, 7. rujna 2012.

NA MOJE HUŠKAČE ODMAH DOTRČE


RADI BUDALU OD POLICIJE I VUČE IH ZA NOS


INFO-CENTAR POLICIJE - U GRADSKOJ UPRAVI BJELOVAR 

IZAZVAO JE INCIDENT I NA KRAJU ZVAO POLICIJU PROTIV MENE

Tako ja se vraćam kući nakon poslova koje sam obavljao po gradu. Na križanju ulice Vatroslava Lisinskog i Trga Eugena Kvaternika, (kod gradske fontane) presreo me je 31.08.2012., oko 12,15 sati, ili bolje rečeno presjekao mi put Vladimir Sijarto. On mi se je unesao u lice i rekao: "Što si ti mene upisao za svjedoka? Policija me je pozvala na razgovor." Ja sam mu rekao - da ga nisam upisao za svog svjedoka, te neka policiju pita a ne mene... Između ostalog rekao sam da me više ništa ne pita niti mi se (o)braća.. Sijarto je počeo pljuvati i vikati da sam đubre i luđak... Sa svojom desnom rukom (otvorenog dlana) odurno sam ga u facu - s desne strane i rekao mu da je bolesnik i klošar... Nastavio sam ići dalje svojim putem - prema gradskoj upravi, odnosno prema ulici A. B. Šimića u Bjelovaru, gdje je moj stan.

Dotični je počeo trčati preko parka prema Info-centru policije u zgradi gradske uprave, koji se nalazi na samome početku moje ulice. Tamo na samome ćošku stajao je policajac on mu je nešto pričao. Policajac ga je uputio preko ceste u info-centar policije. Ja sam stajao u blizini i razgovarao sa jednim poznanikom Željko G. Zanimljivo je da me nitko nije tu ništa pitao. Došao sam u svoj stan.

Oko 13,30 sati na vrata mi je došao policajac, kojeg znam iz viđenja, te znam da se zove Darko Rupa (Broj MUP-a 20404). Policajac mi je rekao - da me je prijavio Vladimir Sijarto, koji je kazao da sam ga ja ošamario. Policajac je stvarno bio uljudan i kulturan, objasnio mi je da oni moraju izaći na svaku prijavu. Ja sam rekao policajcu da Sijarto, kojeg inače zovu "Vlado" laže. Da ga ja nisam ošamario nego odgurnuo, ali da je šamar zaslužio. Nisam ga ošamario jer čuo sam od njegovih susjeda da obilazi sve doktore i da je bolestan - da sve više mršavi.. Bilo bi mi ispod časti da ošamarim bolesnog čovjeka. Vlado nije znao u koliko je to bilo sati i na kojem mjestu... Ali uglavnom me je on prijavio.. Ovdje priči nije kraj.

Danas, 07.09.2012., (petak) sjedim ja u parku (Trg E. Kvaternika) ispred gradske knjižnice u 16,20 sati s gospođom N. M.i lijepo uživamo u razgovoru na klupi. Kad evo moga provokatora Vlade i sjedne na drugu klupu od nas - i okrenuo se prema nama. Očito je da je došao s namjerom provocirati... Mi smo sjedili još tu nekih 5 minuta zatim ustali smo s klupe i krenuli prema korzu. Tada je i Vlado ustao i otišao prema gradskom paviljonu. U jednom trenu došla je policija u autu 020-209, ja sam stajao tu sa jednim čovjekom i razgovarao. Policajci su cijelo vrijeme bili blizu nas - sjedili su u autu. Sijarto prije nego - što je sjeo blizu nas - pozvao je policiju, očekujući da ću ga ja napasti..

Policija je trebala i prvi put napisati prekršajnu prijavu Vladimiru Sijartu, jer on je izazvao incident a mene je prijavio... Znam da je Vlado doselio prije nekoliko godina u Bjelovar iz Zagreba, rastavio se od žene. Tu ništa ne radi nego, sjedi po parku s besposličarima... Očito mu je dosadno i ne zna što će sa sobom pa mene zajebava... To mu je policija dozvolila...

Svi moji neprijatelji su dosad loše prošli - po onoj Biblijskoj "Ta, Bože svi koji se dižu protiv mene - ginu." 

---------------------------------------
Vođa pokreta ŠTIT
(UDRUGA ZA LJUDSKA PRAVA)
BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
            00 385 (0) 95 814 82 90      
CROATIA / BJELOVAR
brankostojkovic152@yahoo.com
----------------------------------------
URED: Masarykova ulica broj 8.,
Bjelovar 

Nema komentara:

Objavi komentar