nedjelja, 2. rujna 2012.

PO GRADU PIJU I BANČE I POLICIJA SVE TO MIRNO GLEDA


POLICIJA NE RADI SVOJ POSAO

BRANKO STOJKOVIĆ
UL. A. B. ŠIMIĆA 3
43000 BJELOVAR

Ministar
RANKO OSTOJIĆ
Ministarstvo unutarnjih poslova
10 000 Zagreb
Ulica grada Vukovara 33
pitanja@mup.hr, javnost@mup.hr, policija@mup.hr,

Poštovani!

Dana 02.09.2012., pozvao sam policiju oko 00,50 sati, zato što je u moj stan u ulici A. B. Šimića 3 u Bjelovaru meni ušao nepoznati pas i šetao se po mom stanu. Na mome stanu bila su otvorena vrata, ja sam opalio šakom psa u kičmu (leđa) i istjerao ga van. Dok smo ja i moja supruga ležali na kauču. Izašao sam van iz stana i vidio u neposrednoj blizini mojih vrata vlasnika i vlasnicu bijelog velikog psa. Rekao sam kakav je to način da puštaju psa da mi uđe u stan? Ženska osoba sa rinčicom u ustima, tj. usnici mi je rekla da su bila otvorena vrata. Rekao sam im - znači ja ne smijem imati otvorena vrata na svom stanu? Između ostaloga kazao sam im da pas treba biti na uzici. Oni su počeli se buniti, ja sam tada došao do njih i pitao ih je li možda ja vas uznemirvam? Kada su vidjeli da sam se ozbiljno naljutio počeli su vikati: "Gospodine oprostite vi ste u pravu". Oni su potom otišli s psom u caffe bar Zagreb, koji se nalazi preko puta moga stana.

Bio sam vrlo revoltiran* zato što je pas iz čistog mira ušao u naš stan. Nisam se htio zadovoljiti s time što su oni se izvinuli i priznali grešku. Nego sam pozvao policiju da dođe i utvrdi identitet počinitelja ovog prekršaja, odnosno uznemiravanja. Nisam nikada nešto slično doživio. To je bilo za mene poniženje - da pas mi uđe u stan. Pošto policija nije dolazila zvao sam ponovo policiju, da odu u birtiju i obavi razgovor s vlasnicima psa. I treći put sam zvao policiju i rekao da opstruiraju istražne radnje.



Nakon nekog vremena dolaze policijska kola 020-210 i iz kola usporeno izlaze dva policajca. Kazao sam im što se je desilo. Oni su počeli vaditi notez i htjeli su nešto pisati. Ja sam im rekao da su u gostioni preko puta dotične osobe sa psom. U jednom trenu policajci su se okrenuli na mene sa insinuacijama* "da ja vičem". Shvatio sam da su se policajci okomili na mene, nisu ništa poduzeli... Ja sam rekao laku noć i okrenuo se i otišao u svoj stan. Policajci su sjeli u vozilo i otišli - a da nisu zavirili u gostionu koja se nalazi u podrumu... Živa sramota od policije!

Ova dva policajca (Broj: 34625 i 19208 MUP-a) bili su neki dan na mojim vratima stana 28.08.2012., u 12.45 sati i donesli su mi poziv - tada su se ponašali ne primjerno. Zbog toga sam se obratio svim nadležnim institucijama u Republici Hrvatskoj. Određeni policajci mi se i dalje osvećuju...
Očito je da živimo u društvu bezakonja jer nitko ništa ne poduzima niti za što odgovara.

NAPOMENA: Kada bjelovarska policija nije dolazila, zvao sam MUP u Zagrebu, koji me je svaki put prespojio u policiju Bjelovar. Igrali su se s mnom pokvarenog telefona. Dežurni u postaji Bjelovar, mi je rekao; "da sam dosadan i da prestanem zvati".

00,50 sati (02.09.2012.) Nedjelja
---------------------------------------
Vođa pokreta ŠTIT
(UDRUGA ZA LJUDSKA PRAVA)
BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
            00 385 (0) 95 814 82 90      
CROATIA / BJELOVAR
brankostojkovic152@yahoo.com
--------------------------------------

Nema komentara:

Objavi komentar