srijeda, 26. rujna 2012.

JOŠ PLAĆAJU PRETPLATU ZA TAJ SMRAD


NA HTV-u SE SAMO NAGLEDAMO GLUPOSTI I LAŽI

ONO ŠTO JE NAJGORA  STVAR MI SMO ZEMLJA BEZ ISTINE
Takve namještene emisije gade mi se i nisu uopće realne. Danas 24. 09.2012., ja gledam emisiju HTV-a  ”Nulta točka” politički talk show, koju je vodio Mislav Togonal i pitam se; je li to moguće – da ovaj ispaćeni i polu-izgladnjeli narod to sve mirno gleda i “žvače” filmske vrpce iluzije kod svojih TV-e ekrana. Raspravljalo se je: Zašto su jedni morali plaćati poreze, a drugi su godinama mogli izbjegavati. Što će se dogoditi s dužnicima na poreznoj listi srama? Opet je građanima u lice bilo odbačeno smeće. Između ostalog gosti u studiju su bili: Jadranka Kosor (HDZ), Nada Čavlović Smiljanec, ravnateljica porezne uprave, Hrvoje Marušić HUP, Hrvoje Zgambić, porezni savjetnik i Guste Santini, ekonomski analitičar.
Apsurdna je bila izjava Jadranke Kosor; “Ja sam se zauzimala za stabilnost država.”, “Mnogi koji ovo gledaju nemaju pojma o čemu mi večeras govorimo:” Eto Kosor drži lekcije “ušljivim”građanima koji ništa ne shvača, a potrošila je na izborima milijune i milijune kuna – koje je HDZ-e ukrao od Hrvatskog naroda, te ona je držala ljestvice – dok je Ivo Sanader pljačkao. Da bi je potom kriminalni premijer u svojoj ostavci proglasio nju, na njezin rođendan novom premijerkom Vlade RH.  Jadna nam je država kad je takvi vode… Je li Hrvatska jedna od porezno najopterećenijih zemalja? Hoće li zbog novih poreza na nekretnine obitelji morati prodavati svoje nasljeđe i imovinu?
—————————————
Vođa pokreta ŠTIT
BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
            00 385 (0) 95 814 82 90      
CROATIA – HRVATSKA
brankostojkovic152@yahoo.com
URED: Masarykova 8.
STAN: A. B. Šimića 3.,
43000 Bjelovar
————————————–
http://stojkovic1958.wordpress.com

Nema komentara:

Objavi komentar