utorak, 4. rujna 2012.

SVE IZVARAO PO HRVATSKOJ I BIH-a I SLOVENIJI


MLADEN BAJIĆ (DORH) I DINKO CVITAN (USKOK) ŠUTE O HRVATSKIM KRIMINALIMA



ADAM KOVAČ 
I. Meštrovića 13
32272 CERNA
mob. 097/742-34-56

Udruga "ŠTIT" BJELOVAR
BRANKO STOJKOVIĆ 
43000 BJELOVAR
UL. A. B. Šimića 3

PRILOG SPISIMA 

Gospodine Stojković !

Šaljem Vam - ovaj prilog uz spise o mome slučaju, dana 16.11.2009. godine. Pozvan sam u Zagreb u ulicu Bogovićevu radi pozajmice što sam - dan prije dogovarao u Osijeku.

Došao sam u Zagreb u Bogovićevu tamo su me čekali neki Dario i "Brayan Alexiz Cruz" kao investitor. Tu sam malo sjedio to je bilo oko već oko 19,30 sati. Izašli su iz ureda Dario i Cruz i rekli su - da moji papiri su stigli faksom iz Osijeka.

Rekli su mi da idem do javnog bilježnika Igora Martinovića u Petrinjskoj 14,.., došli smo u ured i ugovori su bili na stolu. Čini mi se u 6 primjeraka. I nakon malo priče počelo se potpisivanje ugovora. S mnom je bio i moj sin Josip.

Bilježnik nam je dao jedan primjerak da pročitamo. Ja sam tražio 30.000,00 kuna zajma, što je bilo oko 4000 eura. Pročitali smo ugovore ja i sin kao jamac. počeli smo se potpisivati na svih 6 primjeraka. Kada smo to potpisali bilježnik nam je rekao da izađemo u hodnik gdje smo čekali oko 20 minuta. I opet smo pozvani u ured.

Čekao me je na stolu jedan primjerak ugovora sa žutom kuvertom u kojoj je bilo novac. Javni bilježnik je rekao da prebrojim novac. U kuverti je bilo nešto malo više oko 23.000 kuna. Ja sam pitao - je li to sve? Bilježnik mi je objasnio - da je dosta skupa obrada zajma i ovjera.

Taj Cruz, on je samo sjedio u fotelji i šutio, A Dario je pomogao bilježniku da se to brže riješi. Da stignem na zadnji vlak za Vinkovce. Ja i sin smo izašli pokupili novac i primjerak ugovora. Stigli smo u zadnji čas na vlak. Sutra dan kada smo ustali pročitali smo ugovor, u kojem je pisalo da je pozajmica 58.900,00 kuna. Ja sam odmah zvao bilježnika u Zagreb i rekao da sam PREVAREN on mi je odgovorio - da nema ništa s tom pozajmicom, jer kako je rekao - da on samo ovjerava ugovore.

Zvao sam i Osijek njihov ured i gospođa koja mi je obrađivala dokumente kaže - da je to nemoguće - što sam ja njoj ispričao; rekla mi je da ću prvu ratu, a i sve dugove otplaćivati u pošti na žutoj uplatnici. Na adresu Trg A. Starčevića 3., Osijek.

Tako sam ja uplatio dva-tri puta i dobio sam od Općinskog suda prijedlog za ovrhu, koja je i sprovedena. Žalio sam se na puno adresa od Bajića do Cvitana i mnogo drugih... Nitko mi nije odgovarao na žalbe. Ja nisam to više ništa plaćao, a u 2010., u jesen oko 26.11.2010., došao je jedan mladić oko 35 godina i predstavio se kao pripadnik te grupe investitora, i imenom Igor Matušić iz Zagreba.

Dao sam mu izjavu da sam prevaren i da ja to neću plaćati. On me je zvao i više puta na telefon i dogovarali da se nađemo u Zagrebu. Ja sam dogovorio taj susret do 18.03.2011., kad ga je moj sin doveo u voćnjak - gdje sam ja radio (obrezivao), bila je sa mnom još supruga i dvojica radnika, koji su doručkovali u kamp kućici. Stali smo nas dvojica Matušić i ja oko jednog velikog kotura od kablova, i počeli pričati oko tog mog duga prema njima.

On se je ponašao dosta grubo i stalno zabacivao kaput - tako da sam vidio pištolj sa lijeve strane za pojasom. A to su vidjeli i dečki iz kamp kućice. Došlo je do dogovora da se nađemo 23.03.2011., u Zagrebu, Ilici 71. Ja sam došao u Zagreb oko 10,00 sati i ponio sam kopije koju su mi bile potrebne.

Sa kolodvora sam išao u Petrinjskom ulicom do broja 14., gdje je ured javnog bilježnika Martinovića, i našao sam kod njega u ured i primio me. Ja sam mu sve ispričao kako su me on i Dario prevarili, on je rekao: da se toga ne sječa. Ja sam mu pokazao kopije ovjere koje je on potpisao. I tu smo razgovarali.

Obrasci plaćanja za ovjeru ugovora i on je (Martinović) pristao da mi isplati 6.000 kuna, što sam tražio. Na izlasku iz ureda na ulici je stajao jedan policajac. Ja sam ga pozdravio i stao sa njim pričati o poslu. Jer su u to vrijeme bili prosvjedi Facebooka i došli smo do mojeg problema. I u kratko sam opisao moj dolazak u Zagreb. On me je saslušao i sa nekim dogovorio - da me dovede u prvu policijsku postaju, što sam i pristao.

U među vremenu me je zvao Matušić. Ja sam ušao u policiju i dao izjavu - zašto sam došao u Zagreb. I inspektor i još neki su se dogovorili - ne znam o čemu. Nakon 10 minuta došla je jedna ženska u civilu i pitala; da li bi htio sa njima surađivati u njihovoj akciji - da uhvate tog Matušića u Ilici 71.

Ja sam pristao jer sam i ja bio malo djelatnik policije. Otišli smo u Ilicu 71. Ja sam pozvonio na ured Matušića, vrata je otvorila žena srednjih godina, a policija - njih troje stali su uza zid. Ja sam od-gurno vrata i podbočio lijevom nogom, tako da je policija mogla ući. Mene je čekala patrola koja me je vratila nazad u postaju. Tamo sam čekao dosta dugo. Negdje u 19,00 sati sam od-vezen u policijsku upravu u Henzlovoj.

Tamo je bilo još nekih civila i čekali smo glavnog inspektora (Stipu), on kad je došao - objasnio nam je da ćemo ići na prepoznavanje nekih uhvaćenih u akciji. Ja sam bio prvi i od njih uhapšenih - prepoznao sam Matušića imao je na sebi broj 9., kad sam to obavio - potpisao sam zapisnik i otišao na kolodvor, da stignem nešto pojesti i krenem za Vinkovce kući.

Prošle godine najavio mi se jedan čovjek - da će doći kod mene kući u vezi isto ovog problema. Ja sam pristao 28.04.2011., oko 13,00 sati. Došli su dvojica ljudi tako oko 40 godina i počeli su o tome kreditu. Dali su mi bjanko uplatnicu, potpisanu od neke osobe, slično, jednom od više potpisa koje poznajem.

Tu smo se malo pretjerivali oko iznosa na uplatnici - koju sam ja upisao. Ali ja nisam imao novca da to uplatim na žiro-račun "MANDAT" d.o.o. Sisak. Tu smo se posvađali i oni su otišli i rekli su mi - da će doći sutra da pripremim novac. I stvarno su došli sa tom uplatnicom, koju sam ja ispisao. Uzeo sam uplatnicu i krenuo na poštu. Ali oni su me spriječili misleći da ja imam novac - pa da im dam na ruke. Došlo je skoro do tuče. Ja sam im uzeo torbu sa dosta dokumenata i sve iz torbe papire razbacao po prostoriji. Rekao sam da ću zvati policiju.

A oni su kupili papire i stavljali u torbu i otišli su na ulicu - gdje je bio parkirani novi Passat sive metalik boje bosanskim registracijskim tablicama (BiH) i otišli su u pravcu Županje. Ja sam se vratio u prostoriju gdje se je to dešavalo i ispod malog tapaciranog stola vidio - sam da nisu pokupili žutu kuvertu zatvorenu.

Oko pet-šest dana ja nisam kovertu otvarao i odlučio sam je napokon otvoriti, jer je na njoj pisalo za gospodina Hrvoje Smitač suda u Županji koji provodi Ovrhu. Ja sam mislio da je unutra možda neka poruka, ali kada sam otvorio kuvertu, u njoj bilo je 500 eura u komadu. Zvao sam odmah sud u Županji, ali mi se nije javio sudac Smitać nego predsjednik suda Goran Miličević, počeli smo razgovor i posvađali se, na kraju mije sudac Goran Miličević rekao - da tih 500 eura pošaljem Mladenu Bajiću. Ja sam napisao Bajiću jedno pismo u vezi tih mojih problema i za tih 500 eura, da li da mu uplatim na žiro-račun. Ali mi nato još nije odgovorio, a ja potrošio (sam) 500 eura.

Toliko za sada,
S poštovanjem !
ADAM KOVAĆ
(u potpisu)

U Cerni, 30.08.2012. godine

---------------------------------------
Vođa pokreta ŠTIT
(UDRUGA ZA LJUDSKA PRAVA)
BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
            00 385 (0) 95 814 82 90      
CROATIA / BJELOVAR
brankostojkovic152@yahoo
----------------------------------------

Nema komentara:

Objavi komentar