nedjelja, 2. rujna 2012.

NEKA BOLJE HVATAJU KRIMINALCE


P R I G O V O R od (31.08.2012.) Petak

BRANKO STOJKOVIĆ
Ulica A. B. Šimića br. 3
43000 BJELOVAR

Tel:             043/492-102      
Mob:             095/814-82-90      
e-mail: brankostojkovic152@yahoo.com




POLICIJSKA UPRAVA
BJELOVARSKO-BILOGORSKA

Vlahe Paljetka bb
43000 Bjelovar



P R I G O V O R

na PREKRŠAJNI NALOG (serijski broj: 000511795394) po
Policijskoj upravi Bjelovarsko-bilogorskoj
Broj: 511-02-05/1-UPU-23/12.
Policijske postaje Bjelovar od 28. 08. 2012. godine


1. Da sam zatečen 28. 08. 2012. godine u 12.45 sati u Bjelovaru, u (stanu) u ulici Antuna Branka Šimića 3 u Bjelovaru.

2. U PREKRŠAJNOM NALOGU stoji: kriv je: prilikom uručenja službenog poziva predmetni dao na uvid navedenu osobnu iskaznicu serijskog broja 100780512 koja je bila vidno oštećena, u vidu puknuća dužine oko 2 centimetra sa tri strane, te time po Zakonu oštećena i nevažeća.

3. Policajac broja značke MUP-a 34625, uzeo je moju osobnu iskaznicu i otišao u policijski auto 020-210 koji je stajao neposredno ispred mog stana i sjeo u njega (jer tamo je imao obrazac koji mi je ispisivao).

4. Ako je moja osobna iskaznica bila oštećena – pitam: kako je onda policajac uredno iz nje mogao ispisati prekršajni nalog, tj. moje ime i prezime, datum rođenja, adresu i serijski broj, … itd.

5. Pitam: S čime je on to mjerio ~ dužinu oštećenja na iskaznici?

6. Laž je da sam ja dao na uvid svoju osobnu iskaznicu. Policajac me legitimirao u mome stanu, i to bez ikakvog razloga. Zanima me po kojem članku Zakona o legitimiranju je to učinio.


7. Kada se je isti policajac vratio na vrata moga stana iz auta, donesao mi je osobnu iskaznicu natrag – on ju je strgao još na dva mjesta (s lijeve i desne strane). Ja priznam da na gornjem dijelu moje iskaznice je bilo (malo) zakinuće (ali nije nedostajao niti jedan dio) – ali ne priznam kako je policajac naveo da je bila oštećena na tri mjesta.

8. Kako je posprdno zvučalo kad mi je policajac vratio osobnu iskaznici i rekao mi: „vaša iskaznica je nevažeća, oštećena je na tri mjesta“.

9. Nisam počinio nikakav prekršaj: Zakona o osobnoj iskaznici, kako (taj) policajac navodi, kažnjiv po članku 24. stavak 1. točka 1. Zakona o temeljnim propisima.

10. Policajac mi je kraj prekršajnog naloga uručio i uplatnicu odnosno nalog za plaćanje u iznosu od 3.000,00 Kuna.

11. Sa dotičnim policajcem u društvu je bio i policajac, službene značke broja: 19208, koji je isto došao na vrata moga stana (zanimljivo je da mi dva policajca trebaju predati jedan poziv).

12. Iz navedenog članka Zakona o osobnoj iskaznici (pročišćeni tekst Zakona) NN 11/02, 122/02, 31/06, članka 24. stavka 1. točka 1., PIŠE: Koja se služi osobnom iskaznicom kojom se ne smije služiti (članak 5. stavak 1.) su se promijenili osobni podaci osobe…

13. Šef od tog policajca Žarko Čanađija, načelnik postaje Bjelovar, već godinama mi podmeće i piše lažne naloge i prijave, koje su na kraju odbačene, a za to ne snosi nikakvu odgovornost i sankcije.

14. Policajac se baš (iz čistog mira) okomio na mene. On se nema pravo tako ponašati. Služi mu uniforma za ponižavanje i podčinjavanje drugih osoba. Očito je, da to radi iz nekog pristranog razloga, odnosno vrši nasilje i teror nad menom.

15. Bjelovar je postao grad pun Roma i doseljenika s Kosova, ili bolje rečeno Albanaca i drugih nacionalnosti, koji nemaju nikakve dokumente (niti imaju boravište ili prebivalište), nitko ih na ulici ne legitimira, još manje da ih pita itko za osobne dokumente. Rođeni sam Bjelovarčanin, i u Bjelovaru živim 54 godine. Sramotno je da takvo nešto doživljavam.


16. Za tog policajca – samo najjači i najveći dokaz je moja osobna iskaznica. Iako mi ju je on oštetio (dopunski) na dva mjesta - ja prilažem fotokopiju (presliku iskaznice) da se iz nje vide svi moji podaci.

17. Između ostaloga se pitam: odakle u tako mladom čovjeku tolika mržnja i prezir, prema meni? Policajac je krajnje bio (ne)primjeren i drzak i bezobrazan prema meni. Još se k tome koristio kriminalnim žargonom da mi dokusura osobnu iskaznicu, kako bi ona bila (stvarno) nevažeća i da ja mora izvaditi novu.

18. Na mojoj osobnoj iskaznici lijepo i čitljivo piše da ona vrijedi do 01. 10. 2013. godine.

19. Zbog ovoga slučaja obratio sam se: 1.) Unutarnjoj kontroli policije, 2.) Uredu ministra MUP-a g. Ranka Ostojića, 3.) Načelniku Policijske uprave Bjelovarsko-bilogorske g. Jakobu Bukviću.

20. Dana 11. kolovoza 2012. godine u subotu oko 11.50 sati sam pozvao telefonom policiju i rekao im: da čovjek (M.P.) s pištoljem me hoće ubiti. Došao je policajac (broja značke MUP-a 34625) kojega sam tada prvi put vidio, pred moj stan u ulici A. B. Šimića 3 u Bjelovaru. Umjesto odmah da preko radio veze pozove ophodnju i okruže cijeli kvart, kako bi pronašli počinitelja, on je od mene tražio osobnu iskaznicu, i tada mi je htio napisati PREKRŠAJNI NALOG, da je iskaznica o&sca ron;tećena, odnosno NEVAŽEĆA. Dok policajac se je tu prepirao s menom o Zakonu o osobnoj iskaznici, na taj način je pustio osobu koja mi je prijetila smrću, da se udalji s opisanog mjesta događanja, i time je opstruirao istragu. Na kraju mu je stariji policajac (kojeg ja znam iz viđenja), koji je bio s njime rekao: „Daj pusti čovjeka na miru! Nemoj ništa pisati.“

21. Znači policajcu je bilo bitno da se bavi s menom, a ne da uhiti počinitelja teškog kaznenog djela.

22. Policija u najmanju ruku nije odradila ni približno svoj posao. Osoba koja mi je prijetila s pištoljem stanuje u blizini policije (oko 200 metara udaljenosti). Policija se nije udostojila da po mojoj prijavi odmah sačeka prestupnika zakona ispred njegove kuće, pretrese ga i oduzme mu oružje.


23. Drugi dan od te prijetnje meni s pištoljem,…, ja sam otišao (13. 08. 2012.) u Općinsko državno odvjetništvo u Bjelovaru i podnesao kaznenu prijavu na zapisnik protiv M.P. Pitam: „revnu policiju“ kako da ja sad dokažem da osumnjičeni je bio naoružan – kad policija nije odradila svoj posao. Policija me nije ni u najmanjoj mjeri zaštitila, a kamoli obavila svoj posao. Između ostaloga ovaj prigovor dostavit ću kao dokaz Općinskom državnom odvjetništvu u Bjelovaru, gđci. Larisi Kerekaš, zamjenici općinskog dr žavnog odvjetnika (kako moja kaznena prijava ne bi bila odbačena).

24. Općinsko državno odvjetništvo u Bjelovaru naložilo je Policijskoj upravi Bjelovar da s menom obavi razgovor u svezi članka 129. st. 2. Kaznenog zakona RH „Prijetnja“. Policijska djelatnica gđica. Grdinić uputila mi je poziv za 29. 08. 2012. godine u 10.00 sati, koji mi je dotični policajac donio dana 28. 08. 2012. godine u 12.45 sati u moj stan (ulica A. B. Šimića 3, Bjelovar), gdje je i napravio ovaj incident. Odmah po preuzimanju poziva 28. 08. 2012. godine u 13.30 sati uputio s am se u Policijsku upravu Bjelovar prijaviti policajca, što sam prije toga učinio i telefonom. Tada sam tražio da odmah obavim informativni razgovor da ne dolazim i drugi dan. Pošto nije bilo policijske službenice gđice. Grdinić, s mnom je razgovor obavila gđica. Tihana Zrilić. Policijskoj službenici gđici. Tihana Zrilić rekao sam: kako da ja sad nešto dokažem o počinitelju prijetnje, kad policijski djelatnici nisu obavili svoj posao i napravili su niz propusta. Po tome su ovdje narušena temeljna ljudska prava i građanske slobode.

25. Ne primjerni policajac mi je prouzročio materijalnu štetu i druge materijalne troškove i on mi je fingirao* ovaj montirani proces, te oduzeo mi golemo vrijeme i novac, da se ja moram baviti nečime što nije potrebno. Ukoliko se bude i dalje vršio pritisak na mene, biti ću prisiljen obratiti se USKOKU i drugim nadležnim institucijama u Republici Hrvatskoj.

NAPOMENA: Protiv PREKRŠAJNOG NALOGA izrazio sam ovaj PRIGOVOR na vrijeme u roku 8 (osam) dana, te predlažem da se prekršajni nalog protiv mene povuče i obustavi, ili dalje nastavi pred nadležnim Prekršajnim sudom u Bjelovaru.

S poštovanjem!

PODNOSIOC:
Branko Stojković

U Bjelovaru, 31. 08. 2012. sati 10.00

Prilog: Preslika osobne iskaznice

--------------------------------------------

POLICAJAC KOJI ME KAŽNJAVA
















---------------------------------------
Vođa pokreta ŠTIT
BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
            00 385 (0) 95 814 82 90      
CROATIA / BJELOVAR
brankostojkovic152@yahoo.com
--------------------------------------

Nema komentara:

Objavi komentar